ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор Дитячо-юнацького центру
О.В. БІЛОШАПКА
ПЛАН
проведення профілактичної роботи
щодо попередження булінгу в учнівському середовищі
на 2022-2023 навчальний рік
№ | Назва заходу
|
Цільова аудиторія | Термін проведення | Відповідальна особа |
1. | Оформлення стенду «Увага! Булінг» | Вересень | Смєла Т.В. | |
2. | Ознайомлення з нормативною документацією та планом роботи закладу щодо попередження булінгу на 2022-2023 н.рік | Педагоги закладу | Вересень | Смєла Т.В. |
3. | Інформування вихованців гуртків про булінг та його види | Вихованці
гуртків |
Вересень | Смєла Т.В. |
4. | Практичні заняття з учнями психологічного гуртка з попередження конфліктів та агресивної поведінки, наслідком яких є булінг | Вихованці
гуртка «Малень- кий розум- ник» |
Вересень | Смєла Т.В. |
5. | Інформаційний семінар «Проблеми булінгу в освітніх закладах» | Педагоги
закладу |
Жовтень | Смєла Т.В. |
6. | Групові консультації: В чому полягає булінг? Що робити для його запобігання? | Вихованці гуртків (по групах) | Жовтень | Смєла Т.В. |
7. | Консультування: «Як захистити дитину від принижень та цькувань у колективі» (індив. форма) | Батьки вихованців
(за потребою) |
Протягом року | Смєла Т.В. |
8. | Психодіагностика вихованців на визначення схильності до агресії | Вихованці гуртків
|
Протягом року | Смєла Т.В. |
9. | Розробка порад батькам та рекомендацій підліткам «Алгоритм дій у випадку проявів боулінгу» | Вихованці,
батьки |
Жовтень | Смєла Т.В. |
10. | Ознайомлення з порадами: Як захиститись від знущань та глузування. Як діяти, якщо ви стали жертвою булінгу (індивідуальні бесіди) | Вихованці | Листопад | Смєла Т.В.
|
11. | Міні-лекція: «Основні ознаки та наслідки булінгу» | Педагоги | Листопад | Смєла Т.В. |
12. | Групові інтерактивні бесіди: «Що ти знаєш про булінг?» | Вихованці | Листопад | Смєла Т.В. |
13. | Психологічна просвіта: «Що робити в ситуаціях прояву булінгу. Куди звертатись за допомогою» | Педагоги | Грудень | Смєла Т.В.
|
14. | Практичні заняття з елементами тренінгу з попередження конфліктних ситуацій та агресивної поведінки, наслідком яких є булінг | Вихованці | Грудень | Смєла Т.В. |
15. | Оновлення інформації на стенді: Кібербулінг. Що треба знати батькам аби зменшити ризик кібербулінгу. Безпечна поведінка в мережі Інтернет | Січень | Смєла Т.В. | |
16. | Семінар з протидії булінгу із залучення спеціалістів Служби у справах дітей | Педагоги | Січень | Смєла Т.В. |
17. | Формування моральних цінностей. Цикл тренінгів для молодших підлітків | Вихованці | Січень
березень, травень |
Смєла Т.В. |
18. | Групові консультації: «Як розпізнати булінг» | Вихованці | Лютий,
квітень |
Смєла Т.В. |
19. | Бесіди з дітьми молодшого шкільного віку «Відверте спілкування» | Вихованці | Протягом року | Смєла Т.В. |
20. | Анонімне анкетування про випадки булінгу | Вихованці | Лютий, березень | Смєла Т.В. |
21. | Бесіди «Безпечна поведінка в соціальних мережах» | Вихованці | Квітень, травень | Смєла Т.В. |
22. | Тренінг «Роль педагога в ситуації булінгу в учнівському колективі» | Педагоги | Квітень | Смєла Т.В. |
23. | Індивідуальне психологічне консультування у випадку прояву боулінгу | Вихованці | Протягом року | Смєла Т.В. |
24. | Діагностика: дослідження рівня тривожності, агресії, емпатії, самооцінки | Вихованці | Травень | Смєла Т.В. |